coro

Segundo a información comunicada ao Concello, a día de hoxe, venres 27 de novembro, no noso municipio os casos activos son 12 se ben a incidencia acumulada nos últimos catorce días, tal e que como informa a diario o Sergas, é de 13 casos diagnosticados por Probas Diagnósticas de Infección Activa (PDIA). Dende o Concello gustaríanos enviarlle unha mensaxe de ánimo a todas estas persoas, e que agardamos que se recuperen o máis axiña posible.

Así mesmo, apelamos de novo á responsabilidade individual e insistimos na necesidade de cumprir coas medidas de prevención e moito sentidiño para que saiamos desta tod@s xunt@s.

É moi importante seguir mantendo a distancia de seguridade, o uso obrigatorio de máscara e o lavado de mans para que así, os contaxios sigan descendendo no noso concello, agradecendo a toda a veciñanza o cumprimento das normas.