Foto entrada

Dende o xoves día 1 de outubro, só en horario de tarde, o acceso do público en xeral ás instalacións e locais do Centro Sociocultural e maila Casa da Cultura, farase pola entrada do Centro Sociocultural.

O horario de apertura das instalacións culturais vai continuar sendo de 16:00 a 23:00 horas, pero a entrada farase polo Centro Sociocultural, dentro das novas normas de seguridade establecidas polo Concello de Negreira ante a pandemia da Covid-19.

No caso do alumnado e profesorado da Escola Municipal de Música de Negreira (EMMN), o acceso ás aulas e locais, xa estaba previsto a través do Centro Sociocultural, non podendo acceder os familiares quenes deberán deixar aos alumnos en dita entrada, na cal serán recollidos polo seus profesores.