Negreira merendas

Dende o Concello de Negreira infórmase ás familias que temos aberto o prazo para inscribir á rapazada no programa "Negreira Concilia Merendas", que está dirixido aos nenos e nenas cuxos titores e titoras estean traballando.

O horario é de 15:30 a 18:30 horas, e contaremos coas medidas de seguridade e prevención ante a Covid-19 e materase vixente sempre que as circunstancias o permitan.

Para anotarse tedes de prazo ata o vindeiro día 29 de setembro. Lembrade que as prazas son limitadas, tendo preferencia as persoas empadroadas no noso concello. Máis información e inscricións no Centro de Información á Muller, na pranta baixa da Casa do Concello, na rúa do Carme, 3, ou nos seguintes números de teléfono: 981 88 63 20 / 662 37 04 48.