loito oficial negreira

O Concello de Negreira súmase ao loito oficial polas persoas falecidas como consecuencia da pandemia da Covid-19, decretado polo Goberno de España, amosando o noso máis sincero respeto. Este loito oficial polas vítimas da pandemia comeza hoxe e vaise prolongar ata a medianoite do vindeiro día 6 de xuño.

Por este motivo, as bandeiras oficiais da Casa do Concello e maila Casa da Cultura, continuarán ondeando a media asta en sinal de loito, mentres que hoxe 27 de maio, ao mediodía, gardouse un minuto de silencio decretado a nivel nacional, en memoria e lembranza de todas as vítimas da pandemia sanitaria, e coa participación do alcalde, Manuel Ángel Leis Míguez, así como concelleiros e concelleiras da Corporación, axentes da Policía Local e traballadores municipais.