O Concello de Negreira atendendo á situación de alerta sanitaria polo Covid-19, vese na obriga de suspender as Escolas Deportivas Municipais no curso 2019/20 que tiñan como data de remate o día 30 de abril.

Asemesmo, tamén se suspenden as actividades deportivas previstas para o mes de maio: A clausura das Escolas Deportivas; a Gala e o Torneo de Ximnasia Rítmica e, o Triatlón Solidario de Negreira, debido ás poucas garantías de poder levar a cabo estas actividades, o cal levounos a tomar a decisión de pospoñelo para o ano 2021 e comenzar a preparar con ilusión estos eventos xa consolidados na programación deportiva anual do noso concello.

Agardamos poder comezar a vindeira tempada deportiva 2020/21 no mes de setembro con certa normalidade para poder seguir promocionando o deporte de iniciación, de formación e as actividades de competición.

#NegreiraSairáDisto