O alcalde-presidente do Concello de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, a través dun Bando da Alcaldía, fai saber que con motivo da próxima celebración das Eleccións ao Parlamento de Galicia, a celebrar o domingo 5 de abril de 2020, procede a realización das tarefas necesarias para que o Censo Electoral se axuste á realidade, consonte ó disposto pola lexislación vixente.

Para tal fin, se sinala como prazo de exposición pública das listaxes do Censo Electoral, o período comprendido entre os luns 17 e mailo luns 24 de febreiro de 2020, ámbolos dous días inclusive.

A consulta e eventual reclamación contra as referidas listaxes debe efectuarse na Secretaría Xeral do Concello de Negreira, de luns a venres, en horario de 9:00 a 14:00 horas.

Para calquera aclaración ou información adicional sobre esta exposición, pódese comunicar telefónicamente cos números: 981 21 74 39 / 981 21 74 26 e 901 101 900.

Attachments:
Download this file (Bando-censo.pdf)Bando censo.pdf