A directora xeral de Administración Local da Xunta de Galicia, Marta Fernández-Tapias, acompañada do delegado territorial da Xunta na provincia da Coruña, Ovidio Rodeiro, e mailo alcalde de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, xunto ao portavoz do Partido Popular, Rubén Suárez Carballo; supervisaron hoxe unha das actuacións levadas a cabo no noso concello ao abeiro das axudas do Fondo de Compensación Ambiental, unha achega económica, neste caso de 70.000 euros, que permitiu a renovación de luminarias na rúa do Carme e maila praza do Concello...

Esta axuda é concedida pola Xunta a aqueles municipios como Negreira que dispoñen no seu territorio de parques eólicos en funcionamento. Marta Fernández-Tapias, directora xeral de Administración Local, lembrou que esta liña de axudas, tanto no apartado competitivo como no non competitivo, están aberta para que os concellos presenten as súas propostas ata mediados de febreiro.