O Concello de Negreira informa que a última analítica realizada á auga que mana da fonte de Vilachán, cuxa mostra foi tomada o pasado día 23 de xaneiro, deu un parámetro negativo, concretamente, o de bacterias coliformes totais, cun resultado de 10 unidades cada 100 mililitros.

Ante este resultado anormal, o laboratorio aconsella que se advirta á poboación que a auga da fonte de Vilachán non é potable ao cen por cen, e de feito, o Concello colocou á pé de fonte un cartaz para informar á veciñanza. Dentro de un mes farase unha nova análise para saber se persiste esta anomalía que pode ser debido ás fortes escorrentías da chuvia.

E non é a única fonte que deu parámetros anormais durante a última análise que realiza o Concello. A fonte de Zas tamén deu resultados negativos en bacterias coliformes totais, así como en escherichia coli con 2 unidades cada 100 mililitros, un dato éste último que é o máis preocupante.