A Asociación Forestal de Galicia está levando a cabo un amplo programa formativo en diversas localizacións da comunidade, dirixido a mellorar coñecementos sobre silvicultura, xestión de montes veciñais, a praga do nematodo ou a certificación forestal. Trátase de cursos que contan co financiamento da Axencia Galega da Industria Forestal da Xunta de Galicia e son gratuítos para os participantes.

O venres 8 e mailo sábado 9 de novembro, impartirase en Negreira un curso de silvicultura de coníferas para a produción de madeira de alto valor, que terá lugar na Casa da Cultura, o venres 8 de 17,30 a 21,00 horas e, o sábado 9 con prácticas en montes da contorna.

As actividades van dirixidas aos propietarios e propietarias forestais (particulares e comunidades de montes veciñais en man común), técnicos e propietarios forestais particulares, así como comuneiros e comuneiras interesados na xestión do monte.

A Asociación Forestal de Galicia considera que este labor contribuirá a mellorar a xestión dos nosos montes e a incrementar a prevención dos incendios.

A inscrición é gratuíta pero obrigatoria, nos teléfonos 981 564 011 e 618 752 214 ou no enderezo electrónico Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.