O director técnico da empresa Inforhouse, Luís Barreiro González, fixo entrega de oito equipos informáticos, ademáis dunha impresora e unha fotocopiadora, un equipamento destinado á aula de informática do centro ocupacional das Brañas que xestiona a Fundación para a Protección de Discapacitados Psíquicos da Comarca de Barcala.

Ao acto de entrega asistiron o presidente da Fundación e alcalde do Concello de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, e mailo vicepresidente e alcalde do Concello da Baña, José Antonio Pereira Gil, e dous membros do padroado e concelleiros de Compromiso por Galicia da Baña, David Gontán Varela e César Ramos Domínguez, a quenes a Fundación agradeceu a súa disposición para poñerse en contacto coa firma Inforhouse.

Ademáis, este xoves vaise a asinar o convenio de colaboración anual coa Fundación María Esperanza Rubido Romero para a posta en marcha do programa de benestar persoal e social dirixido aos usuarios e usuarias da Fundación, e que concede unha achega económica de 6.000 euros.