Isabel Martínez-Risco Valdivieso, coñecida como Isabel Risco, nada na Coruña, é unha actriz e cómica galega que comezou no teatro universitario en 1997. Exerceu de presentadora de galas, contadora de contos e traballou na radio. Aínda que é máis coñecida como actriz na pequena pantaia, xa que dende o ano 2000 ademáis da súa actividade teatral ininterrompida, desenvolveu unha intensa presenza na TVG.

En 2004 debutou concursando en ¨O rei da comedia¨, e colaborou en ¨Máxima audiencia¨. ¨Zapping Commando¨, déullelo seu primeiro papel protagonista, e a partir de aí, a súa vertente cómica abriulle as portas doutros diversos títulos da TVG. En 2009 colaborou humorísticamente con Víctor Fábregas como ¨A estrana parella¨, no programa Luar. Tamén actuou para curtametraxes, como a italiana "Retorno a San Andrés", ou películas como "Los muertos van deprisa".

Traballou como actriz secundaria e protagonista en series como Padre Casares, A vida por diante, O Nordés, ou Air Galicia, e outros programas como El Show de los Tonechos, En pé de Festa, Land Rober ou Tourilandia.

Premios e recoñecementos: Premio Mestre Mateo, entregado en 2014, á mellor intérprete feminina de reparto, por Era visto!.