O alcalde de Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez, xunto coa concelleira de Servizos Sociais, Muller e Igualdade, María del Mar García Vidal, participaron hoxe na clausura das actividades levadas a cabo durante o presente curso polo Voluntariado Social do Concello de Negreira, nun acto desenvolvido na Casa da Cultura, coa presenza dun bo número das mulleres participantes, así como as monitoras voluntarias e maila coordenadora do servizo, Laura Platas.

Durante a clausura houbo unha serie de agradecementos aos voluntarios que colaboran no mantemento do Roupeiro municipal, así como para aquelas persoas que colaboraron nas actividades realizadas para os usuarios e usuarias da Fundación para a Protección de Discapacitados Psíquicos Comarca de Barcala, entre elas, a de terapia con cabalos, ou a de habilidades da vida diaria.

En canto aos obradoiros clausurados hoxe, foron os de: Bordado; punto de cruz; encaixe de bolillos; costura e encaixe de horquilla. Anteriormente, xa foran clausurados os de manualidades e xoguetes de Nadal, así como o de macramé.

A partir do mes de outubro voltarán os distintos talleres da oferta anual do Voluntariado Social.