portada040618.jpgA Escola Municipal de Ximnasia Rítmica pechou con tres ouros, unha prata e un bronce, a súa exitosa participación na primeira edición do Torneo Interescolas, cuxa fase final celebrouse o sábado 2 de xuño, no Pavillón de Pedra Mámoa. Parabéns ás nosas xóvenes ximnastas.

Resultados:

Kiara García: 3ª clasificada categoría Iniciación

Sara Verde: 1ª clasificada en categoría Alevín

Xiana García: 1ª clasificada en categoría Infantil

Conxunto Alevín: 2ª clasificadas

Conxunto Infantil: 1ª clasificadas

Dende o Concello de Negreira queremos felicitar a todas as ximnastas, clubes e familias que asistiron a esta fase final: Escola de Ximnasia Rítmica de Negreira; Club Deportivo Ximnasia Rítmica Compostela; CEIP Os Tilos; Club In Mare; Ximnasia Rítmica Abegondo; Club Maniotas; Club Porta Norte; Club Gravitty; Club Ximnasia Coruña; Escola Xiada; Club Marusia Ourense; Marusia Ribadavia; Marusia O Carballiño; Escola Municipal de Maceda, e Escola Municipal de Celanova.

Igualmente, o noso agradecemento aos clubes e escolas participantes na V Gala Vila de Negreira: Escola Municipal de Ximnasia Rítmica de Negreira; Club Deportivo Ximnasia Rítmica Compostela; Escola Ximnasia Rítmica Compostela; Acrobática Compostela; Club Ximnasia Oroso; Colexio La Inmaculada; Ximnasio Squash Santiago; CEIP Os Tilos; Colexio La Salle; Aeroclub Santiago, e Colexio Manuel Peleteiro.