galadep210219.jpgPresentámosvos o vídeo elaborado para a sétima Gala do Deporte que mostra a evolución do deporte en Negreira, un concello que foi pioneiro na década dos 80 coa construcción de instalacións e a creación de escolas deportivas municipais que foron un fito naqueles tempos.

Os nenos e as nenas que eran alumnos daquelas primeiras escolas deportivas, hoxe en día son deportistas que obteñen premios e galardóns en cada respectiva modalidade que practican, e sempre representando a Negreira en campionatos provinciais, autonómicos e nacionais, e que son un exemplo para a nosa mocidade.

Negreira é deporte. Negreira é un pobo vivo, novo e saudable, que participa en todo tipo de eventos deportivos.