entroido120218_1.jpgA comparsa de Salceda de Caselas integrada por 86 persoas fíxose cos dous primeiros premios, en comparsas e carrozas, no prestixioso Concurso e desfile de Entroido 2018 do Concello de Negreira, un dos máis importantes da provincia de A Coruña. En segundo lugar, destacou a comparsa O bosque encantado, da agrupación Os Remolóns, de Vilagarcía de Arousa, cuxa temática resultou moi aplaudida polo público que abarrotou as rúas da vila, ao igual que coa comparsa Xigantes venecianos, dos Carnavaleiros de Liñaio, ca obtiveron o terceiro premio en comparsas e o cuarto en carrozas.

entroido120218_2.jpg

A retranca dos Carnavaleiros de Barcala estivo moi presente no desfile deste ano, onde as súas parodias tiveron como branco ao goberno municipal, e tamén, o humor xenuinamente barcalés chegou da man de Sesión vermú, quenes leváronse o primeiro premio en grupos pola súa montaxe entorno as festas máis enxebres. Antes do concurso, o actor e monologuista Pepo Suevos, encargouse de pronuncialo pregón no que fixo referencia ó moito que lle une a él, ferrolán de nacemento e amesán de adopción, con Negreira.

Disfraces individuais e parellas

1º premio: Ratatoille e os ratos larpeiros

2º premio: Pavos reais (Ribeira)

3º premio: O carro romano (Negreira)

Grupos medianos

1º premio: Sesión vermú

2º premio: Canta Landeira

3º premio: A Santa Compaña

Carrozas

1º premio: Talismán vive o arte (Salceda de Caselas)

2º premio: O bosque encantado (Os Remolóns)

3º premio: O xabarín e os millos trouleiros (Portas)

4º premio: Xigantes venecianos (Liñaio)

Accésits: Sesión vermú e Barcala unida.

Comparsas

1º premio: Talismán vive o arte

2º premio: O boque encantado

3º premio: Xigantes venecianos

4º premio: O xabarín e os millos trouleiros

Accésits: As colmeas (Paderne) e Cruela do Val (Bertamiráns)

Premio Juan Varela á mellor copla: Barcala unida.

Agradecementos

Á Agrupación de Voluntarios de Protección Civil de Negreira polo seu traballo nun dos principais eventos do ano, e conxuntamente ás agrupacións de Protección Civil de Ames, Padrón e Santa Comba.